Svatební oznámení B 0903
Reference
Svatební oznámení je na živo nádherné, daleko hezčí než na návrhu. Komunikace byla naprosto bez problémů, na všem jsme se domluvili a oznámení i pozvánky jsou přesně podle našich představ. Mohu jen doporučit :)
Děkujeme za krásné oznámení, skvělá práce :)
Barbora , Chlumec nad cidlinou, 26.03.2021
Svatební oznámení B 0903
Děkujeme za krásné oznámení, skvělá práce :)
Barbora , Chlumec nad cidlinou, 26.03.2021
Děkujeme za naše svatební oznámení. Jsou nádherná. Jsme velmi spokojeni. Děkujeme.
Zuzana, Kelč, 05.12.2019
Svatební oznámení B 0903
Zuzana, Kelč, 05.12.2019
Dobrý den,
s oznámením jsme nad míru spokojeni, vše je podle našich představ. Moc Vám děkujeme za skvělé služby. Komunikace byla velmi rychlá, vše spolehlivé :) Objednávala jsem i svatební razítko a s tím jsme také moc spokojeni. Takový hezký doplněk třeba na obálku, ve které budeme oznámení doručovat. Určitě Vás doporučujeme všem snoubencům :) Děkujeme :)
Michaela U., Velké Hoštice, 11.06.2019
Svatební oznámení B 0903
s oznámením jsme nad míru spokojeni, vše je podle našich představ. Moc Vám děkujeme za skvělé služby. Komunikace byla velmi rychlá, vše spolehlivé :) Objednávala jsem i svatební razítko a s tím jsme také moc spokojeni. Takový hezký doplněk třeba na obálku, ve které budeme oznámení doručovat. Určitě Vás doporučujeme všem snoubencům :) Děkujeme :)
Michaela U., Velké Hoštice, 11.06.2019
Velmi krásné oznámení. V Jednoduchosti je krása. Jsme velice spokojeni.
Kristýna, Braškov, 18.05.2019
Svatební oznámení B 0903
Kristýna, Braškov, 18.05.2019
Dobrý den, děkuji, svatební oznámení jsou přesně podle mých představ, oceňuji rychlou komunikaci, všechny podněty byly zapracovány obratem. Všem se moc líbí. Lada
Lada Nová, Frýdek-Místek, 09.04.2019
Svatební oznámení B 0903
Lada Nová, Frýdek-Místek, 09.04.2019
S oznámením jsme velice spokojení, nejen my, ale i naše rodina a přátelé. Oznámení jsou originální a vážně moc hezky zpracované. Určitě doporučujeme! Jsme rádi, že jsme si vybrali právě vás!
Zůza, Plzeň - Radčice , 17.03.2019
Svatební oznámení B 0903
Zůza, Plzeň - Radčice , 17.03.2019
Oznámí krásné, každý zatím chválil. Výborná komunikace(řešili jsme dlouho korekturu), vždy rychle a bez problémů vyřešili. Vřele doporučuji
Peťa, Olomouc, 16.06.2018
Svatební oznámení B 0903
Peťa, Olomouc, 16.06.2018
Oznámení nás mile překvapilo, vypadá úžasně a všem se moc líbí. Děkujeme a určitě doporučíme ostatním :)
Nikola Svobodová, Pacov, 07.05.2018
Svatební oznámení B 0903
Nikola Svobodová, Pacov, 07.05.2018
Rozhodně nedoporučuji služby společnosti Pamas Bohémia. Samotné oznámení bylo sice hezké, ale to je bohužel všechno. Obálky, které jsem objednala, nebyly dodány a místo nich mi byly zaslány jiné, podle mne horší. Ovšem vůbec nejhorší je přístup zaměstnanců této společnosti k zákazníkovi, konkrétně přístup paní Štefaníkové.
Dne 25. 2. 2018 jsem přes eshop objednala svatební oznámení B 0903 a obálky č. 999. Tyto obálky jsem vybrala přímo na stránce, kde se vybírá svatební oznámení.
Dne 26. 2. 2018 mi společnost Pamas Bohémia zaslala email, ve kterém mi potvrdili mou objednávku, tak jak jsem ji zadala. Tedy i s obálkami č. 999.
Následně mi byla zaslána i první a druhá korektura. Na obou těchto dokumentech je jasně napsáno, že jsem objednala obálky č. 999.
Dne 1. 3. 2018 mne společnost Pamas Bohémia informuje, že na základně schválení 2. korektury (i na tomto dokumentu je čitelně a jasně uvedeno, že jsem objednala obálky č. 999) předává objednávku do výroby, uvádí, že výroba bude trvat 10 dní a přeprava potrvá jeden den.
13. 3. 2018 odpoledne jsem od PPL převzala balíček. Po otevření jsem bohužel zjistila, že mi byly zaslány jiné obálky, než ty, které jsem objednala. Společnost Pamas Bohémia již měla zavřeno, takže jsem ji kontaktovala hned ráno 14. 3. 2018 s tím, že udělali chybu a poslali mi něco jiného, co jsem si neobjednala. Paní mi řekla, že ne, že to mají napsané na stránkách, že obálky se mohou měnit.
Informovala jsem paní, že v době mého objednání a i v době mé stížnosti nikde na stránce, ze které jsem objednávala, toto uvedeno nebylo a že takovou informaci nemají uvedenou ani v ceníku, ani v dodacích podmínkách a dokonce ani v obchodních podmínkách. Fotografie stránky, ze které jsem objednávala i ostatních zmíněných stránek mám k dispozici. Na to mi paní řekla, že ví, že to mají špatně napsané, že to je napsané na stránce s názvem Obálky. Na tuto stránku však nevedl z hlavní stránky, odkud jsem objednávala, žádný odkaz. Takže jsem se o tom nemohla dozvědět.
Vyjádřila jsem svou velkou nespokojenost, načež mi paní řekla, že ona neví, jak to má řešit, že objednané obálky nemají skladem. Ptala jsem se, proč mi tedy tolikrát potvrdili zadanou objednávku a proč jsem nebyla informována, že objednané obálky nejsou skladem. Paní neuměla odpovědět. Jediné co mi nabídla, bylo to, že mám obálky zaslat zpět a koupit si jiné. I když jsem kontaktovala mnoho obchodů, nikde mi nebyli schopni zajistit ze dne na den tolik požadovaných obálek. Všichni mi nabídli, že mi je připraví do pondělí. Ale jelikož byl čtvrtek a v sobotu jsem musela oznámení rozvážet, nemohla jsem na obálky čekat do pondělí. Musela jsem je dát do těch špatných. A přitom stačilo, aby společnost Pamas Bohémia včas uvedla, že dané obálky nemá. Místo toho mne nechali přitom, že objednávka je kompletní a zabalili mi něco, co jsem si neobjednala a ještě to musela zaplatit, protože už nebylo jiné řešení.
Takže po objednávce z Pamas Bohémia jsem dostala něco, co jsem si neobjednala, musela to zaplatit a ještě to nebylo hezké. Tato firma opravdu neumí jednat se zákazníkem, místo toho, aby se omluvili a snažili se alespoň částečně napravit své chybné jednání (např. vrácením alespoň nějaké částky za obálky) mi pracovnice této společnosti, paní Štefaníková, odeslala tento e-mail cituji v úplném znění:
„Dobrý den,
je mi líto, že obálky nejsou dle Vašich představ,
ale nezlobte se na mě, ale přece záleží hlavně na sv. oznámení ne na obálce, nemylsíte ?
Ano, vím, že každá nevěsta chce mít vše dle představ, ale zlobit se kvůli obálkám ... ?!
Níže Vám zasílám odkaz, kde je napsáno info o obálkách ... najde jej ve
spodní části stránky ...
https://www.pamas-svatebni-oznameni.cz/svatebni-oznameni/obalky
S pozdravem
Štefaníková
PAMAS Bohémia“
Pavla Přikrylová, Brno, 02.04.2018
Svatební oznámení B 0903
Dne 25. 2. 2018 jsem přes eshop objednala svatební oznámení B 0903 a obálky č. 999. Tyto obálky jsem vybrala přímo na stránce, kde se vybírá svatební oznámení.
Dne 26. 2. 2018 mi společnost Pamas Bohémia zaslala email, ve kterém mi potvrdili mou objednávku, tak jak jsem ji zadala. Tedy i s obálkami č. 999.
Následně mi byla zaslána i první a druhá korektura. Na obou těchto dokumentech je jasně napsáno, že jsem objednala obálky č. 999.
Dne 1. 3. 2018 mne společnost Pamas Bohémia informuje, že na základně schválení 2. korektury (i na tomto dokumentu je čitelně a jasně uvedeno, že jsem objednala obálky č. 999) předává objednávku do výroby, uvádí, že výroba bude trvat 10 dní a přeprava potrvá jeden den.
13. 3. 2018 odpoledne jsem od PPL převzala balíček. Po otevření jsem bohužel zjistila, že mi byly zaslány jiné obálky, než ty, které jsem objednala. Společnost Pamas Bohémia již měla zavřeno, takže jsem ji kontaktovala hned ráno 14. 3. 2018 s tím, že udělali chybu a poslali mi něco jiného, co jsem si neobjednala. Paní mi řekla, že ne, že to mají napsané na stránkách, že obálky se mohou měnit.
Informovala jsem paní, že v době mého objednání a i v době mé stížnosti nikde na stránce, ze které jsem objednávala, toto uvedeno nebylo a že takovou informaci nemají uvedenou ani v ceníku, ani v dodacích podmínkách a dokonce ani v obchodních podmínkách. Fotografie stránky, ze které jsem objednávala i ostatních zmíněných stránek mám k dispozici. Na to mi paní řekla, že ví, že to mají špatně napsané, že to je napsané na stránce s názvem Obálky. Na tuto stránku však nevedl z hlavní stránky, odkud jsem objednávala, žádný odkaz. Takže jsem se o tom nemohla dozvědět.
Vyjádřila jsem svou velkou nespokojenost, načež mi paní řekla, že ona neví, jak to má řešit, že objednané obálky nemají skladem. Ptala jsem se, proč mi tedy tolikrát potvrdili zadanou objednávku a proč jsem nebyla informována, že objednané obálky nejsou skladem. Paní neuměla odpovědět. Jediné co mi nabídla, bylo to, že mám obálky zaslat zpět a koupit si jiné. I když jsem kontaktovala mnoho obchodů, nikde mi nebyli schopni zajistit ze dne na den tolik požadovaných obálek. Všichni mi nabídli, že mi je připraví do pondělí. Ale jelikož byl čtvrtek a v sobotu jsem musela oznámení rozvážet, nemohla jsem na obálky čekat do pondělí. Musela jsem je dát do těch špatných. A přitom stačilo, aby společnost Pamas Bohémia včas uvedla, že dané obálky nemá. Místo toho mne nechali přitom, že objednávka je kompletní a zabalili mi něco, co jsem si neobjednala a ještě to musela zaplatit, protože už nebylo jiné řešení.
Takže po objednávce z Pamas Bohémia jsem dostala něco, co jsem si neobjednala, musela to zaplatit a ještě to nebylo hezké. Tato firma opravdu neumí jednat se zákazníkem, místo toho, aby se omluvili a snažili se alespoň částečně napravit své chybné jednání (např. vrácením alespoň nějaké částky za obálky) mi pracovnice této společnosti, paní Štefaníková, odeslala tento e-mail cituji v úplném znění:
„Dobrý den,
je mi líto, že obálky nejsou dle Vašich představ,
ale nezlobte se na mě, ale přece záleží hlavně na sv. oznámení ne na obálce, nemylsíte ?
Ano, vím, že každá nevěsta chce mít vše dle představ, ale zlobit se kvůli obálkám ... ?!
Níže Vám zasílám odkaz, kde je napsáno info o obálkách ... najde jej ve
spodní části stránky ...
https://www.pamas-svatebni-oznameni.cz/svatebni-oznameni/obalky
S pozdravem
Štefaníková
PAMAS Bohémia“
Pavla Přikrylová, Brno, 02.04.2018
Naprostá spokojenost! Rychlá komunikace, precizní zpětná vazba zapracování změn, doba dodání dle podmínek. Kvalita dle očekávání - naprosto super! DOPORUČUJI!!!
Petr Krátký, Olomouc, 21.02.2018
Svatební oznámení B 0903
Petr Krátký, Olomouc, 21.02.2018
Oznámení krásné, předčilo moje, naše, očekávání. Krásné zpracování. Všem se moc líbilo. Vřele doporučuji. Skvělá komunikace. :-)
Marie, Boršice , 31.08.2017
Svatební oznámení B 0903
Marie, Boršice , 31.08.2017
Dobrý den,
svatební oznámení s jmenovkami došla, jsou kvalitní a vypadají moc hezky. Můžu jen doporučit, my jsme z nich nadšeni. Děkujeme.
Domča, Karviná-Mizerov, 30.08.2017
Svatební oznámení B 0903
svatební oznámení s jmenovkami došla, jsou kvalitní a vypadají moc hezky. Můžu jen doporučit, my jsme z nich nadšeni. Děkujeme.
Domča, Karviná-Mizerov, 30.08.2017
Oznámení je moc krásné, předčilo má očekávání. Vše dorazilo rychle a v pořádku. Moc Vám děkujeme.
Adéla, Třinec, 27.06.2017
Svatební oznámení B 0903
Adéla, Třinec, 27.06.2017
Svatební oznámení je krásné, předčilo naše očekávání, komunikace bez chyby, děkujeme
Petra, Choceň, 17.05.2017
Svatební oznámení B 0903
Petra, Choceň, 17.05.2017
S Vašimi službami jsme byli spokojeni, příznivá cena, oznámení přišlo včas a v pořádku. Ostatním můžeme jen doporučit.
Lucie a Marek, Pozořice, 03.05.2017
Svatební oznámení B 0903
Lucie a Marek, Pozořice, 03.05.2017
Copyright © 2008 - 2024 Pamas. Všechna práva vyhrazena.